S.V. Mens Symposium 2018: Consultancy in Healthcare

Datum:  woensdag 7 november 2018

Op 7 november 2018 zal het zevende Symposium van S.V. Mens worden gehouden. Dit jaar zal het thema ‘Consultancy in Healthcare’ zijn. Op deze dag zullen verschillende sprekers uit de consultancy wereld spreken over hun werk en ervaringen in deze branche. Zo kun jij als bachelor- of masterstudent kennis maken met de mogelijkheden in het bedrijfsleven na je studie.
Het programma bevat dit jaar voor masterstudenten een onderdeel met extra verdieping. De CEO van het consultancybedrijf BMC komt speciaal voor hen een masterclass management geven! Het is ook mogelijk alleen naar de masterclass te komen.

Schrijf je snel in, want vol=vol.
Eerstejaars zijn automatisch ingeschreven.

Inschrijven kan via:

Belangrijke informatie
Wanneer: 7 november 2018
Ontvangst: 9:30
Masterclass: 12:30 - 13:15
Locatie: Griffioen, Cultuurcentrum VU
Uilenstede 106, 1183 AM Amstelveen
Prijs: €5,- voor leden en €6,- voor niet leden

(Let op: voor eerstejaars MNW-studenten is het Symposium verplicht, zij hebben gratis toegang)

Neem voor het programma en meer informatie een kijkje op www.symposium.mens-vu.nl