Welkom bij Studievereniging Mens

31 juli 2018

Studievereniging Mens is een jonge en bloeiende vereniging voor studenten Medische Natuurwetenschappen, en studenten van aansluitende masters. S.V. Mens ondersteunt studenten bij deze opleidingen door onder andere:

• Verkoop van studieboeken met korting
  • Organisatie van studiegerelalteerde activiteiten zoals symposia, bedrijfsbezoeken en excursies
  • Bemiddelen van onderling contact tussen studenten door gezelligheidsactiviteiten zoals borrels, sportactiviteiten en lekkere lunches.
  • Voorzien in een verenigingsruimte waar studenten kunnen werken of relaxen onder het genot van een kopje koffie of een tosti.
  • Het ondersteunen van eerstejaars door het mede organiseren van de introductieweek en het organiseren van een apart introductieweekend
  • Goed contact te onderhouden met de opleiding en de faculteit zodat ontwikkelingen rondom de studie MNW snel worden opgepikt.
  • Het aanbieden van extra ontwikkelingsmogelijkheden in commissies en het bestuur

Terugkerende activiteiten bij S.V. Mens zijn zeilweekend, bedrijfsbezoek, Mensation (groot feest), eindejaars BBQ, wintersport, excursies (zowel binnen als buiten Europa), stage informatiebijeenkomst, Propedeuse-in-1 jaar (P-in-1) uitreiking, introductieweekend, maandelijkse borrels en Algemene Ledenvergaderingen. Binnen S.V. Mens zijn er geen verplichtingen om ergens aan deel te nemen, maar kan de student zo veel of weinig doen als hij/zij zelf wilt. Zo kan de student zich nog meer ontwikkelen naast zijn studie en het maximale eruit halen.

Spreekt dit je aan? Wordt lid van de vereniging!