Bestuurswissel

18 februari 2020

Het bestuur der studievereniging Mens is op 12/02/2020 gewisseld! De constitutie van bestuur XX is als volgt:

Tobi van Duin - Voorzitter

Mijn naam is Tobi van Duin, ik ben 20 jaar oud en kom uit het ontzettend pittoreske en gezellige Velserbroek. Daar vanuit reis ik nog iedere dag met de bus naar de VU toe. Ik zit op dit moment in het tweede jaar van medische natuurwetenschappen. Daarnaast geef ik bijlessen en examentrainingen om nog wat geld te verdienen.

In het twintigste bestuur zal ik de functie van voorzitter op me nemen. Ik zal vanuit deze functie de wekelijkse bestuursvergaderingen voorzitten en me het alle processen binnen de vereniging bezig houden. Daarnaast zal ik een aanspreekpunt zijn voor iedereen binnen en buiten de vereniging. Ik heb ontzettend veel zin in ons lustrumjaar!

Shailendra Gokoel - Secretaris

Ik ben Shailendra Gokoel, 23 lentes jong. Ik kom uit het zeer voortreffelijke Lisserbroek, waar vandaan ik tot zover nog altijd met het OV naar de VU toe reis. Momenteel zit ik in het tweede jaar van de studie Medische Natuurwetenschappen. Daarnaast houd ik wel van een feestje, series kijken en ga ik van tijd tot tijd naar de sportschool.

In het twintigste bestuur zal ik de functie van secretaris op me nemen. Dit houdt in dat ik mij vooral bezig zal houden met zaken omtrent de administratie, communicatie en documentatie. Ik kijk uit naar het bestuursjaar!

Isabel Schrijvers - Vice-voorzitter & Penningmeester

Ik ben Isabel Schrijvers. Ik ben 19 jaar oud en ik woon momenteel op Uilenstede, wat erg bevalt! Ik zit nu in het tweede jaar van Medische Natuurwetenschappen. Hiernaast hockey ik in Amstelveen en geef ik zo nu en dan bijles. Ik houd van feestjes, series kijken, chips eten en zo nu en dan een biertje.

Ik zal dit bestuursjaar de functies penningmeester en vice-voorzitter op mij nemen. Dit houdt in dat ik vooral bezig zal zijn met de financiën van de vereniging. Verwacht dus super leuke boekverkopen en incasso’s van mij! Ook zal ik onze lieftallige voorzitter ondersteunen waar nodig. Ik hoop er samen een leuk en gezellig jaar van te maken!

Brechje Veldstra -  Commissaris Onderwijs & Commissaris Lustrum

Ik ben Brechje Veldstra en ik ben 20 jaar jong. Ik kom uit Den Haag en daarvandaan reis ik nog elke dag op en neer naar de VU tot ik een plekje in Amsterdam heb gevonden. Ik zit ik mijn eerste jaar Medische Natuurwetenschappen en de studie bevalt me tot nu toe heel goed! Naast mijn studie werk ik in een groot all you can eat restaurant en ga ik graag naar de sportschool. Verder houd ik van gezellig afspreken met vrienden, reizen, feestjes en van een goede film kan ik ook heel erg genieten.

In bestuur 20 zal ik de functies van Commissaris Onderwijs en Commissaris Lustrum op mij nemen. Als Commissaris Onderwijs zal ik vooral de communicatie met de opleiding op mij nemen en als Commissaris Lustrum zal ik me bezig houden met het het vierde Lustrum, zodat we dat met z’n allen met veel plezier kunnen vieren. Ik heb er heel veel zin in en ik hoop jullie ook!