Bestuurswissel 2024

M. van Kooten
28 februari 2024

v.l.n.r. Menno van Kooten, Irfaan Mahawat Khan, Niels Harteveld, Xera Spiekerman van Weezelenburg, Eleonora Plenckers, Sterre Uitendaal

Op de wissel algemene ledenvergadering die plaatsvond op woensdag 7 februari 2024 is het 24e bestuur der studievereniging Mens ingestemd. Het bestuur constitutioneerd zich als volgt:

• Xera Spiekerman van Weezelenburg als Voorzitter
  • Niels Harteveld als Secretaris
  • Eleonora Plenckers als Penningmeester en Vicecommissaris Onderwijs
  • Irfaan Mahawat Khan als Vicevoorzitter en Commissaris Intern
  • Sterre Uitendaal als Commissaris Activiteiten
  • Menno van Kooten als Commissaris Extern en Commissaris Onderwijs

Het 24e bestuur kijkt uit naar een mooi jaar voor de studievereniging en stellen zich met het volste vertrouwen van het gedechardeerde 23ste bestuur en de reeds geïnstalleerde Raad van Advies en Kascommissie gereed voor hun bestuursfunctie. Het 24ste bestuur ziet haar leden graag terug in de Mens kamer en kijkt uit naar alle leuke en uitdagende momenten die het bestuursjaar met zich mee brengt!