Bestuur XXV Gezocht!

Bestuur 24
02 oktober 2024

Sollicitaties open

De sollicitaties voor het 25ste bestuur der Studievereniging Mens zijn sinds maandag 30 september open. Hiermee gaat de sollicitatiecommissie op zoek naar het volgende bestuur. Ben jij onze nieuwe aanwinst? Het bestuur ingaan geeft je de mogelijkheid om je steentje bij te dragen aan de vereniging, jouw ideeën uit te voeren om de vereniging te verbeteren én jezelf buiten je studie nog verder te ontwikkelen en uit te dagen. Meer informatie over de verschillende functies is te vinden op de posters in de Mens-kamer, deze worden de komende weken ook op de sociale media geplaatst. Mocht je niet kunnen wachten is een overzicht van de functies ook hier te vinden.

Lustrum Jaar

Het is je wellicht al opgevallen, maar volgend jaar zal SV Mens haar 25ste bestaan vieren. Daarom zal het 25ste bestuur ook een lustrum bestuur zijn. Een unieke en speciale toevoeging aan je titel dus. Daarnaast zal dit bestuur een commissaris Lustrum hebben, zoals in het overzicht te vinden is.

Een kijkje nemen bij Bestuur 24

Heb je interesse in bestuur, maar zou je graag wat meer inzicht krijgen in de taken en het functioneren van het bestuur? Dan zijn er genoeg mogelijkheden om mee te kijken bij het huidige bestuur.

Open vergaderingen
Het bestuur heeft drie open vergaderingen gepland, het staat je vrij om bij deze vergaderingen mee te kijken om inzicht te krijgen wat er wordt besproken tijdens de bestuursvegaderingen. De open vergaderingen zijn op:

• 3 Oktober 16:00 tot 19:00
  • 10 Oktober 9:30 tot 12:30
  • 14 Oktober 9:00 tot 12:00

Bestuursinteresselunch
Op woensdag 9 oktober in de pauze (12:45 - 13:30) zal bestuur 24 poffertjes gaan bakken voor de bestuursinteresselunch. Tijdens deze lunch kan je al je vragen over het bestuur en de verschillende functies stellen die je graag zou willen weten. Daarnaast kan je vrijblijvend van het huidige bestuur horen waarom zij het bestuur in zijn gegaan, hoe het gaat en wat ze ervan vinden. Onthoud dat je ook na de lunch altijd de bestuursleden vragen kunt stellen over hun functie en hun bestuurstaken.

Solliciteren

Hebben bovenstaande activiteiten en informatie je interesse in een functie binnen het bestuur gewekt? Mail dan uiterlijk zondag 27 oktober 2024 jouw CV en sollicitatiebrief naar sollicitaties@mens-vu.nl. Zet in de sollicitatiebrief ten minste de volgende dingen:

• Waarom wil jij in het bestuur?
  • Welke functie(s) zou je willen vervullen?
  • Welke functie(s) juist niet? Waarom?
  • Waarom ben jij geschikt om het bestuur in te gaan?
  • Wat denk je dat je toe zou kunnen voegen aan het bestuur?
  • Wat zou jij willen veranderen of verbeteren aan de vereniging?

De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden van 4 november t/m 6 november in de avond (18:00 uur tot 22:00 uur). Het zou heel fijn zijn als je in je sollicitatiebrief ook direct de momenten benoemt waarop je beschikbaar bent. Zo kunnen wij snel na het sluiten van de sollicitatieperiode de gesprekken inplannen. Na de sollicitaties zal de sollicitatiecommissie beslissen of jij geschikt bent voor het bestuur en beslissen welke functie het best bij je past. Wij kijken uit naar jullie sollicitaties!