Datum Bevestigd: Afscheidsborrel MK in de kelder

Afscheid Kelder: 25 Oktober 2024

Afscheidsborrel
Beste Leden en Oud Leden,

Zoals velen van jullie al weten zat de verhuizing van Mens Kamer er al een lange tijd aan te komen door de sloop van het WN-gebouw.
Sinds het beginn van 2024 leek de VU uiteindelijk te starten met de sloop en leek de Mens-Kamer te gaan verhuizen naar de tijdelijke plek in de zomervakantie. Door wat problemen in de tijdelijke ledenruimte was dit echter toch niet het geval en konden wij het begin van het nieuwe studiejaar toch nog even genieten van onze oude, vertrouwde plek in de kelder van het WN-gebouw.
In de tussentijd is bestuur echter alsnog druk bezig geweest om samen met de VU een nieuwe verhuisdatum in te plannen en deze is nu officieel. Eind november zal het bestuur de frisse, opgeknapte en knus ingerichte, tijdelijke ledenruimte in WN-5R21 met trots openen voor onze leden.

Voordat we dat gaan doen zullen we eerst passend afscheid nemen van onze plek in de kelder omdat ook wij net als velen van jullie, een hele hoop mooie dingen hebben meegemaakt en vele herinneringen hebben gemaakt in onze plek in de kelder. Vandaar zullen wij een afscheidsborrel houden op 25 Oktober in de Menskamer, wat tevens de laatste borrel zal zijn die ooit plaats vindt in de kelder. Wij raden de je dus sterk aan om de avond van 25 Oktober van 17:00 tot 22:00 vrij te houden in je agenda als je deze borrel niet wilt missen. Tijdens de borrel staat het je vrij om afscheid te nemen van de MK op je eigen manier. Wij hopen dat het een mooie avond zal worden met gezelligheid van de jonge leden, mooie herinneringen voor de oudbestuurdes en OMA's en reünies voor de oudleden.
Tot de 25ste!

Liefs,