Huidig bestuur

Bestuur XXIV

Xera Spiekerman van Weezelenburg - Voorzitter

Heyhoi! Mijn naam is Xera Spiekerman van Weezelenburg (een hele mond vol haha) en ik ben 19 jaar oud. Momenteel zit ik in het tweede jaar van de studie Medische Natuurwetenschappen en dit combineer ik met mijn bestuursjaar bij Mens. Met trots kan ik zeggen dat ik de voorzitter van de vereniging ben! Ik heb het enorm naar mijn zin bij zowel de studie als de vereniging. Dit jaar ben ik het aanspreekpunt van de vereniging en zal ik het overzicht houden binnen de vereniging en het bestuur. Daarnaast zal ik de bestuursvergaderingen en ALV's voorzitten en VU-brede vergaderingen bijwonen.
Ik woon op Uilenstede en werk hier op de campus bij Il Caffè achter de bar en in de bediening. Ik kan echt genieten van de sfeer die daar hangt en het contact met de mensen dat ik daar heb. Zelf vind ik het ook leuk om daar te zitten met vrienden of om naar een concert of festival te gaan!

Niels Harteveld - Secretaris

Hoihoi, ik ben Niels Harteveld, ik ben 20 jaar en zit in mijn tweede jaar van de studie medische natuurwetenschappen, afgekort MNW. Zowel op de studie als bij Mens heb ik het erg naar mijn zin. Daarom ben ik ook erg blij dat ik kan zeggen dat ik de secretaris van het 24e bestuur der studievereniging Mens ben. Gedurende mijn jaar als secretaris zal ik mij bezig houden met de administratieve taken van het bestuur en de vereniging, zoals het bijhouden van alle binnenkomende mails gericht aan het bestuur, het bijhouden van de ledenadministratie en het notuleren van de bestuursvergaderingen en Algemene Ledenvergaderingen. Naast de studie en het bestuur werk ik als huishoudelijke hulp Alphen a/d Rijn, waar ik ook woon. Als ontspanning vind ik muziek luisteren en YouTube kijken erg leuk, net als lekker sporten of gezellig met vrienden spelletjes spelen of films kijken. Bovendien vind ik het leuk om af en toe lekker creatief bezig te zijn.

Eleonora Plenckers - Penningmeester & Vicecommissaris Onderwijs

Irfaan Mahawat Khan -  Commissaris Intern & Vicevoorzitter

Hello! Ik ben Irfaan Mahawat Khan, ik ben 19 jaar oud en zit nu in het eerste jaar van de studie Medische Natuurwetenschappen. In het bestuur vervul ik de functies vicevoorzitter en commissaris Intern. Gedurende het jaar ondersteun ik de voorzitter in haar taken en ben ik het aanspreekpunt voor de commissies van de vereniging, ik zal dan ook soms aanschuiven bij de commissievergaderingen om op de hoogte te blijven van wat er speelt. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor het beheer van de kluisjes.
Ik woon momenteel op de Zuidas en werk bij bij de VU en Albert Heijn. Verder ben ik bijna altijd te vinden in de ledenkamer en houd ik van gezellig een drankje doen op het terras of naar festivals te gaan.

Sterre Uitendaal - Commissaris Activiteiten

Hooii, ik ben Sterre Uitendaal, momenteel ben ik 19 jaar oud en zit ik in het tweede jaar van mnw. Ik ben heel blij dat ik commissaris Activiteiten van het 24e bestuur van Mens ben. Als commissaris Activiteiten zal ik me komend jaar vooral bezighouden met de promotie, ledenkamer en de financiën van de ActiviteitenCommissie. In mijn vrije tijd speel ik in een orkest, vind ik het leuk om creatief bezig te zijn, maar ik vind het ook heeeerlijk om omringd te zijn door vrienden of familie. Ik houd heel erg van gezelligheid, en ook vooral van wijn. De laatste tijd heb ik weer een nieuwe fase ontdekt van mezelf en dat is boeken lezen. Dus als je nog een goed boek weet, laat het me dan weten xxx

Menno van Kooten - Commissaris Extern & Commissaris Onderwijs

Hey lieve Mens-en! Ik ben Menno van Kooten en ik ben de commissaris Extern en Onderwijs van het 24e bestuur van Mens! Met 20 jaar ben ik de oudste van ons bestuur en ik doe nu mijn 3de jaar MNW waar ik sinds kort de minor biomedische beeldvorming heb afgerond. Als commissaris Extern zal ik het aanspreekpunt zijn van de vereniging voor bedrijven en/of ondernemingen die met ons willen samenwerken. Als commissaris onderwijs ben ik het aanspreekpunt zijn voor alle onderwijs gerelateerde zaken en ik zorg samen met de vice-commissaris onderwijs voor de organisatie van verschillende onderwijs gerelateerde activiteiten bij Mens! Ik werk dus veel samen met docenten en bedrijven, dus als je een vraag hebt over de studie, stage of wellicht wat je na je studie kan doen, dan kan je bij mij terecht! Ik kom oorspronkelijk uit Soesterberg (in de buurt van Amersfoort), maar woon nu een aantal maandjes als onderhuurder op Uilenstede waar ik ook een vaste plek hoop te krijgen. Naast mijn studie houd ik van sporten en train ik calisthenics. Ik houd ook van muziek draaien op mijn djtafel! Geregeld ga ik naar festivals of raves en doe ik leuke dingen met vrienden!