Partners

Als studievereniging zijn wij continu op zoek naar wederzijdse samenwerkingen met het bedrijfsleven. De bedrijven waarmee samengewerkt wordt bevinden zich vaak in de medisch- technische branche, maar ook voor consultancyfirma’s, medische softwarebedrijven en contract research organizations is het contact met onze leden waardevol.

Door de verscheidenheid aan carrière gerelateerde evenementen die georganiseerd worden en de vele communicatiekanalen naar de leden kan er op veel manieren contact gelegd worden met de studenten. De meest voorkomende soorten samenwerkingen zijn hieronder toegelicht.

Promoten van stageplekken of vacatures

Vaak zijn bedrijven opzoek naar studenten voor een stageplek, of willen ze in contact komen met bijna-afgestudeerde masterstudenten voor een openstaande vacature. Deze berichten kunnen worden gecommuniceerd via de vele promotiekanalen, beschreven later in de brochure.

Mogelijkheid tot bedrijfsbezoek

Een goede manier om studenten kennis te laten maken met een bedrijf en het bijbehorende werk is door een bedrijfsbezoek te organiseren. Hieraan kan een praktische invullen gegeven worden door de studenten met een geschikte casus aan het werk te zetten.

Het geven van presentaties of lezingen

Carrièrelunches en symposia zijn momenten waar wij bedrijven uitnodigen om te vertellen over hun bedrijf en de vraagstukken waaraan zij werken.

Naast deze soorten samenwerkingen kan er altijd in gesprek gegaan worden over een aangepaste samenwerking. Wij staan altijd open voor nieuwe sponsoringideeën.

Contact

Indien u ook geïnteresseerd bent in een samenwerking met studievereniging Mens en meer te weten wilt komen over de eventuele mogelijkheden, kunt u contact opnemen met onze Commissaris Extern, Yoran van der Vlist, via extern@mens-vu.nl. Hij kan de mogelijkheden verder toelichten en u een digitale brochure opsturen.

Huidige partners